Kaip tai veikia?
• Supakuok savo siuntinį;
• Sekant žingsnius, užregistruok siuntą https://www.omniva.lt/privatus/siunta/e_savitarna;
• Siųsk siuntas visą parą!
Jeigu neturi galimybės atsispausdinti lipduko, tą gali padaryti atvykus prie paštomato. Tau pakanka turėti tik užregistruotos siuntos numerį, kurį gausi el. paštu, po siuntos apmokėjimo.
Užpildyk užklausą nurodydamas siuntėjo bei gavėjo telefono numerius ir paštomatą, į kurį siuntei siuntą. Mūsų kolegos atsiųs mokėjimo kvito kopiją. Siųsdamas siuntą prie paštomato, turi galimybę paskutiniame registracijos žingsnyje įvesti savo el. pašto adresą ir taip gauti mokėjimo kvitą iškart.
Pakavimo taisykles rasi čia
Minimalūs siuntos matmenys yra 2x9x14 cm. Maksimalus leidžiamas siuntos svoris 30 kg. Paštomato skyrelių dydžiai.
Draudžiamų siųsti daiktų sąrašas:
• ginklai ir jų dalys;
• šoviniai ir jų dalys;
• ašarinių ar nervų sistemą veikiančių dujų balionai;
• kenksmingosios medžiagos bei lengvai užsidegančios ir sprogstamos medžiagos;
• nuodingosios bei radioaktyviosios medžiagos;
• biologiškai infekuotos medžiagos;
• narkotinės ir psichotropinės medžiagos ir vaistai, kurių sudėtyje yra šių medžiagų;
• kraujas ir kraujo komponentai;
• rūgštys;
• greitai gendantis maistas;
• gyvi gyvuliai, paukščiai, žuvys, vabzdžiai;
• nuodingieji augalai;
• daiktai, kurie dėl savo ypatybių ar įpakavimo gali pakenkti adresatui, pašto darbuotojams, dirvožemiui ar sugadinti kitas pašto siuntas, pašto įrangą arba trečiųjų šalių turtą;
• pinigai;
• daiktai ar medžiagos, kurių eksportas iš Lietuvos Respublikos arba cirkuliacija Lietuvos Respublikoje, Latvijos Respublikoje arba Estijos Respublikoje yra draudžiami.
Patikrink el. pašto gautųjų laiškų ir šlamšto dėžutes. Jeigu laiško negavai, kreipkis į mus užpildydamas užklausos formą ir joje nurodyk siuntėjo bei gavėjo telefono numerius bei pridėk mokėjimo pavedimo kopiją.
Ne bėda – dėk siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį be adreso kortelės, o mes atvykę paimti siuntos, užklijuosime tavo siuntai skirtą lipduką ir tavo siunta keliaus pas gavėją.
Yra du būdai apmokėti už peradresavimą:
1. Gavėjui atsiimant siuntą prie paštomato ir apmokant banko kortele;
2. Iš naujo užregistruojant siuntą internete su teisingais duomenimis ir atsiunčiant mums naują adreso kortelę arba siuntos numerį.
Užpildyk užklausos formą , joje nurodydamas naują siuntos numerį, teisingą gavėjo paštomato pavadinimą bei anksčiau kurtos siuntos duomenis.
Paštomato ekrane pamatysi nuorodą, kuriame skyriuje yra tavo siunta (pvz. 1L1 – nuo liečiamo ekrano kairėje pusėje pirmas stulpelis ir pirmas skyrius nuo viršaus). Vadovaujantis šia informacija pamėgink suvedus durelių kodą kilstelti dureles ir patraukti į save. Jeigu nepavyksta, kreipkis į mus užklausos formoje pasirinkdamas temą "Kita".
Pasitikrink, ar esi prie to paštomato, kuris nurodytas SMS žinutėje. Paštomato pavadinimą pamatysi paštomato ekrano apačioje, kairėje pusėje. Taip pat paštomatų adresus gali rasti čia ir įvesdamas paštomato pavadinimą Google maps.
Rekomenduojame kreiptis į el. parduotuvę ar siuntėją, iš kurio įsigijote prekę arba laukiate siuntos. Pasitikrinkite, ar buvo teisingai nurodytas tavo pasirinktas paštomatas.
Savo siuntą gali sekti internetu, į laukelį įvedus siuntos numerį https://www.omniva.lt/verslo/siuntos_sekimas. Jeigu neturi siuntos numerio ir nori sekti siuntą:
1. Siunčiant siuntą prie paštomato, gali suvesti elektroninį pašto adresą, kuriuo gausi siuntos kvitą su siuntos numeriu.
2. Jeigu jau išsiuntei siuntą ir neturi kvito, parašyk mums siuntėjo ir gavėjo telefono numerius bei paštomatų pavadinimus.
Kai siunta pristatoma į paštomatą, gavėjas informuojamas SMS žinute su durelių atidarymo kodu. Kai siunta pristatoma kurjeriu į adresą, kurjeris prieš atvykstant susisiekia skambučiu. Pristatymai į adresą vykdomi darbo dienomis 8 – 17 val.
Siuntos paštomatuose saugomos 7 kalendorines dienas. Neatsiėmus siuntos per nurodytą laikotarpį, siuntą grąžiname siuntėjui.
Deja, paštomate esančios siuntos saugojimo laikotarpio pratęsti nėra galimybės. Po 7 kalendorinių dienų, siunta bus grąžinama siuntėjui ir jam bus taikomas grąžinimo mokestis. Neatsiėmus siuntos rekomenduojame kreiptis į siuntėją. Tuo atveju, jei siuntos neatsiims nei siuntėjas, nei gavėjas, siuntą saugome 6 mėnesius logistikos terminale. Jei pageidauji siuntą atsiimti iš logistikos terminalo, kreipkis į mūsų klientų aptarnavimo centrą.
Apgailestaujame, jei nuvylėme.
Gavus pažeistą ar sugadintą siuntą, nufotografuokite siuntos pakuotę, siuntos turinį, turinio pažeidimus, siuntos kodą. Jei siuntą gavote paštomatu, esant galimybei nufotografuokite anksčiau įvardintus objektus prie paštomato. Informuokite siuntėją apie įvykį bei pateikite aprašą per 5 darbo dienas nuo siuntos pristatymo. Siuntos siuntėjas, gavęs skundą iš gavėjo, kreipiasi užpildydamas užklausos formą ir persiųsdamas gautą medžiagą iš gavėjo. Toliau situaciją sprendžiame kartu su siuntėju.
Svarbu! Siuntos pakuotė yra skirta apsaugoti siuntos turinį nuo galimų pažeidimų.
Pinigus galima susigrąžinti, jei siunta po pretenzijos nagrinėjimo yra pripažinta pažeista ar dingusi transportavimo metu. Taip pat grąžiname sumokėtą sumą už paslaugą, jei dėl techninių kliūčių nepavyko pasinaudoti siuntimu.
Užsisakant prekes AliExpress internetinėje platformoje ir pasirinkus standartinį siuntimo būdą tikėtina, jog siuntą gausi į Omniva paštomatą. Artimiausias paštomatas parenkamas pagal nurodytą pašto kodą.
Labai svarbu, kad siunta atitiktų nurodytus siuntų matmenis. Siuntos, viršijančios nurodytus matmenis, yra stabdomos bei susisiekiama su siuntėju dėl pristatymo kurjeriu paslaugos.